CAPTAIN TSUBASA 2 VOL I : KÜÇÜK GOLCÜ

CAPTAIN TSUBASA 2 VOL I : KÜÇÜK GOLCÜ

Oyunu bekleyen 29 kişiye teşekkür ederek yazıma başlamak istiyorum.


Uzun zamandır yapım aşamasında olan ve nihayet tamamlamayı başardığım,ct2 hack oyunu projelerimin ilki olan Ct 2 Vol I : Küçük Golcü adlı hackimi sonunda oyunu bekleyenler için paylaşıma açıyorum.Oyunda mümkün olduğunca ana hikayeye sağdık kalmaya ve karakterlerin davranışlarına benzer tutum sergilemelerini sağlamaya çalışmakla beraber ufak tefek hikayenin devamlılığını sağlamak için gerekli eklemeler yapmış bulunuyorum.Oyun serimin bu ilk oyunuyla Tsubasa'nın futbol hayatına sıfırdan başlıyoruz ve Nankatsu takımı ile ilk kez tanışıp ulusal şampiyonaya katılmak için bölgesel şampiyonada verdikleri mücadeleye tanık oluyoruz.

Oyunla ilgili olumlu-olumsuz(seviyeli olmak şartıyla) hertür eleştirinizi burdan paylaşabilirsiniz ve unutmayın ki sizin görüşleriniz hikayenin devamında nasıl bir yol izleneceğine mutlaka etki edecektir.Oyunu,kaynak olarak bu siteyi belirtmek şartıyla,diğer forum sitelerinde gönül rahatlığı ile paylaşabilirsiniz.Oyunu indirenlerden tek ricam oyunu oynayıp bitirdikten sonra görüşünüzü sunmanız ya da oyun hakkında gelecekte ne olacağına dair görüş bildirmeniz.Her nekadar mangaya sağdık olarak gitsemde tıpatıp aynısı olmayacak ve bu yüzden hiç ummadığınız maçlarda galibiyete uzanan taraf farklı bir takım olabilir yani illa Nankatsu ya da Tsubasa'nın olduğu her takım kazanacak diye bir durum sözkonusu değil.

Oyunla ilgili bir tamçözüm yazan olursa mesaj olarak burda download linkini gönderebilirsiniz bende tamçözümü okuyup onayladıktan sonra bu tamçözümü yazan kişinin nicki ya da ismiyle birlikte bu sitede yayınlayacağım.Ayrıca bu oyunla ilgili açtığım anketlere katılırsanız oyundaki yıldız oyuncuyu ya da farklı bazı kriterleri beraber oylayarak belirleyebiliriz.

Bu oyundan sonra gelecek proje olarak yeni oyunumun isminide burdan açıklıyorum: 
Captain Tsubasa 2 Vol II : Yükseliş

Rar Şifresi: tsubasaugur

38 yorum:

ugur dedi ki...

kardesim şifreyi nereye yazıcaz maç 3 zar zor geldim oyundan çıktım şifreyi aldım şifreyi yazma bölümü yokmu oyunda bilgilendirirsen sevinirim

ugur dedi ki...

şifreyi nereye yazıcaz ?

Reviewer dedi ki...

continue bölümü oyundan kaldırıldı bu yüzden save state ile oyunu kaydedebilirsiniz.

ugur dedi ki...

ok adasım teşekkürler bu arada güzel çalısma devamını beklerim elelrine sağlık

Adsız dedi ki...

gerçekten cok orjinal olmus.eline emegine saglık.sabırsızlıkla devam oyunlarını bekliyorum

ugur dedi ki...

ben bitirdim galiba oyunu ilk basta hazırlık maçarını bitirdikten sonra shutetsu oyuncuları nankatsuya geliyo sonrada bolgesel kupa maçları baslıyor bölgesel kupa şampiyonuda oldum ama orda kaldı sanırım ulusal kupa maçları yokmu bolgesel kupada bitiyormu oyun bu arada ikinci çalısmanı yükselisi bekliyorum muhakkak emeğine sağlık çok güzel olmuş

Reviewer dedi ki...

aynen öyle,ulusal şampiyona ikinci oyunda olacak inşallah,oyunu bitirdiğin için tebrik ederim,beğendiğine sevindim (:

ugur dedi ki...

rica ederim çok güzel gerçekten herkezin indirmesinide tevsiye ederim oyunun indirme linkini youtubenin altınada koyarsan indiren çok olur yabancılar anlayamaz bence

Mücahit dedi ki...

sırf animeden bağımsız olduğu için hack oyunları oynamıyordum

harika bir oyundu eline emeğine sağlık

yeni projeni sabırsızlıkla bekliyorum

Adsız dedi ki...

Mrb ikinci oyun çalışmaları ne zaman başlayacak?Birde şunu merak ediyorum:İkinci oyunda Tsubasa,Kojiro Hyuga,Misugi ve Matsuyama gibi rakipleriylede karşılaşacak mı?

Reviewer dedi ki...

ana sayfada söylediğim gibi çalışmalar başlayınca duyuru yapılacaktır,oyunu bekleyen kişi sayısı arttıkça çalışmaların başlaması ve hızlıca bitmeside hızlanacaktır,oyun hakkında şimdiden içeriğe dair bilgi veremem bekleyip göreceğiz.

EliteCrew01 dedi ki...

kardeş oyunun çok iyi olmuş ama arkadaşlar neden belirtmemiş anlamadım shutetsu maçında ilk gelen misaki takımda kalıyor yenilince sonra shutetsuyla 2. maçta bir misaki daha geliyor takımda 2 misaki oluyor aslında iyi de oluyor :D ama hata sonuçta

Reviewer dedi ki...

misakiyi 11 numaradan almazsanız 2 tane misaki olacağını sanmıyorum,ayrıca orjinal oyundada final maçında normalde coimbra 2.yarı oyuna giriyor ama yenilirseniz bir dahaki maçta coimbra tüm maç oynuyor yani bu oyunun mekaniği bu şekilde düzenlenmiş ve normalde de bizim takıma hiç bir maçta ikinci yarı oyuncu girmediği için eğer siz 11 numarada değilde başka bir numarada oynatırsanız misakiyi,birden fazla misaki olur her yenildiğiniz maç sonrasında tekrar oynadığınızda.

EliteCrew01 dedi ki...

yanlışın var kardeş kardeş ben 15 senedir oynarım coimbra hep 2. yarı girer

Reviewer dedi ki...

misaki için dediklerim hala geçerli,denemedim ama dediğim gibi olur diye düşünüyorum,coimbra meselesine gelince "yenilirseniz" kısmı yanlış olmuş "berabere kalırsanız" demem gerekiyordu,eğer berabere kalırsanız Coimbra ilk yarıda dahil yani tüm maç oynuyor,az önce denedim %100 eminim.

EliteCrew01 dedi ki...

cevap verdiğin için teşekkür ederim kardeş

Reviewer dedi ki...

asıl oyunu oynadığın için ben teşekkür ederim (:

Adsız dedi ki...

sorduğum soruyu burda sorsam iyi.1.bölümün ek paketinde kalecimiz hep wakabayashi mi olacak?iki yerde sorduğum içinde özür dilerim

Reviewer dedi ki...

iki yerde sorman sorun değil,sorunun cevabını ise veremiyorum çünkü oyun çıkmadan içeriğine dair bilgi paylaşmayı istemiyorum,oyunun %50'sinden fazlası tamamlandığında bazı resimler paylaşmayı düşünüyorum,o zaman konu hakkındada bilgi sahibi olabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

nerden indirioz kardeş

Reviewer dedi ki...

indir yazan yerden...

Unknown dedi ki...

kardeş sen bu oyun hangi rogramdan yaptın güzel olmuş

Reviewer dedi ki...

hex editor ile yaptım,beğendiğine sevindim.

Unknown dedi ki...

bi şey daha sorcam çok güzel yapmışında bölgesel şampıyondan sonra hani seçilio ya adamlar japonya milli takımına sonra italya jr argantina jr almanya jr le açlarda olcakmı acaba

Reviewer dedi ki...

ilerki oyunlarda olacak.

Unknown dedi ki...

mukemmel olur olursada ne zaman çıkar

Reviewer dedi ki...

bunu ikinci kez yazıyorsun,diğer başlıktada sormuştun,kesin tarih yok,% kaçının tamamlandığını siteden takip edebilirsin.

Lopcuk dedi ki...

Kardeş eline sağlık dehşet bir hack olmuş :) Hatta şuana kadar oynadığım en güzel hack oluş diyebilirim. Google da başka bir şey ararken çıktı bu site karşıma ama iyikide çıkmış süper oyun olmuş yaa. Devamını da sabırsızlıkla bekliyoruz.

Onur Utku dedi ki...

Şu ana kadar oynadığım en iyi hack oyun diyebilirim.Tadı damağımda kaldı valla :) Oyunda herhangi bir eksik yok bana göre herşey orjinal oyun havasında.İkinci oyun olacaksa onuda bekliyoruz.Eline,aklına sağlık.


Morisaki turnuva boyunca 1 kurtarış bile yapamadı :)

elnino dedi ki...

kardeş 2 versiyon ne zaman çıkacak ? :)

Unknown dedi ki...

Merhaba öncelikle tebrik ediyorum.Anketlerde nankatsudan bahsedildiğini gördüm ancak benim indirdiğim dosyada misugi nin takımından başlıyor(Musashi) meiva takından sonra bitiyor. . .İndirdiğim dosya şu( CT 2 VOL I EK PAKET) bende mi sorun var ?

Reviewer dedi ki...

siz ct2 vol I ek paketini indirmişsiniz,nankatsu takımının hikayesi ct2 vol I oyununda geçiyor ki o oyunu bu başlıktan indirebilirsiniz,ayrıca sitenin sağ tarafında yayınlanan oyunların listesini görebilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Hmm tamam.Bu arada abartısız sade bir oyun yapmışsın.Gerçeğine sadık kalman hoşuma gitti.Teşekkür ederim paylaşım için. . .

Adsız dedi ki...

1-2 bug var sıkıntı değil. Ama daha ilk maçlarda defansımın hallaç pamuğu olması canımı sıktı. Orjinal oyunda Tsu nun takımı ortalama bir kaleci, çok sağlam defanslar (4 numara havacı ve 5 numara yerci), iyi bir 8 numara ve Tsu ya sahip. Nankatsu ise berbat morisaki, tüm herşeyin ona bağlı olduğu işizaki, ortalama bir 8 ve 7 numara hatta 9 numara.. Ortalamanın biraz üstü misaki var. Bu oyun ikisinin karışımı olmuş. Gol atmak Tsu dışında imkansız, golü kurtarmak ise ishizaki dışında imkansız.. Takım oyunu sıfır. Her pasım yerine varmadan kesiliyor!! En kötüsü, tsu nun rövaşatası açıldı deneyeyim dedim rakip defans şutu uzaklaştırdı :S Oyun zevk vermedi.

Reviewer dedi ki...

Bence orjinal oyunda pas atmak imkansız,her pasımız kesiliyor ki zaten böyle olması lazım çünkü siz yapay zekaya karşı oynuyorsunuz adamların önünde hiç bir defans oyuncusu olmamasına rağmen gidip en gerideki 4 numaraya pas atabiliyorlar ki bunu siz hayatta yapmazsınız.Gol atmak golü kurtarmak olaylarına gelince,genzo takıma katıldıktan sonrada sen hala ishizaki ile topları çıkardıysan tebrik ederim,morisaki'yi de genzo seviyesinde yapmamı beklemiyordun herhalde? Gol atma konusunda ise,şahsen ben kisugi ve misaki'yle epey bir gol attım kendi oynadığım maçlarda,orjinal oyunun aksine diğer oyuncularda işe yaradı yani,en azından burda bir denge düzenlemeye çalışmıştım.En kötüsü ise Tsubasa'nın röveşatasının %100 gol olacağını düşünmen,Tsubasa'da engellenebilir ya da şutu kurtarılabilir,oyunun eğlencesi zaten burdan geliyor yoksa Tsubasa'nın her şutu gol olsa hiçbir heyecan kalmaz.Oyun zevk vermediyse,kendi takımımızın skillerinin 999 olarak ayarlandığı birçok hack oyunu var,her düz şutun felan ortasahadan da vursan ağları yırtıyor,onları oynamanı tavsiye ederim,eminim o oyunlar sana zevk verecektir çünkü benim oyunlarımda skiller dengeli olarak ayarlanacak o yüzden benim oyunlarıma devam etmemeni öneririm.

Adsız dedi ki...

selam uğur gerçekten oyunlar çok güzel olmuş. Denge kısmı ideal bir çok oyun denge düşünmeden oyunu hacklemiş ortaya da nereden vurursan vur gol olan dandik bir oyun çıkmış. Ancak sen bu denge olayını iyi çözmüşsün.

Bu oyunları hyuga ve wakabayashi için de yapma şansın var mıdır?

Yani tsubasayla değil de sadece hyuga ile ilerleme yada wakabayashi ile ilerleme gibi.

Eğer düşünürsen sana yardımcı olmak isterim.

Eline sağlık...

Emir
wanted_404@hotmail.com

Reviewer dedi ki...

aklımda yapacağım diğer oyunların planları var ve bunlar için genel bir taslakta hazırladım pcde,yani bundan sonra çıkmasını planladığım oyunların bir kısmının nasıl olacağını çoktan belirledim ancak bunların hayata geçmesi ne zaman olur bilmiyorum,hyuga ya da wakabayashi ile ilerleme konusuna gelirsekte zaten ilerki oyunlar için bu gibi düşüncelerim vardı,yardım teklifin içinde teşekkür ederim ama ben yalnız çalışmayı tercih ediyorum ama yinede sağol.

Adsız dedi ki...

Şuan iki oyununu da bitirip yorumluyorum. Bir önceki yorumum ilk 3 maçtan sonra idi.

İlk 3 maç abartı derecede zor olmuş. Geçmek için 4-5 kere yenilip yeteneklerin artmasını bekledim. Rakibin ishizaki yi geçtikten sonra gol atmaması için 3 olay söz konusu oluyor 1) Çizgiden çıkarılacak 2) Direğe çarpacak 3) Rakip topa vurma aldatmasını yapayım derken top dışarı çıkacak. Yani kalecinin ya da diğer defans oyuncularının pozisyonu önleme ihtimali 100 atakta 1.

3. takımı geçeyim derken yetenek kastığım için wakabayashi yi tek seferde 3-2 geçtim. 2 golü misaki gelmeden vole ile attım. En zor takım yani 3. ve biraz da 10. takım olmuş.

Eğer OYUNUN gerçeğine bakarsak Wakabayashi de o kadar iyi değil. Seneryo gereği sakatlandı ve süper kaleci tadımlık oldu :) Yine zor günler başladı morisaki ile :D 1 tane bile kurtaramadı.

Ek pakette bazı şeyler daha güzel olmuş. Yumruğun dışı ile kurtarış ekrana daha iyi oturmuş. Diğerleri de öyle. Kojiro nun Tigertackle ı çocukken keşke öyle olsa idi diye içlendiğim gibi olmuş :) ama olabiliyorsa ekranı biraz daha ortalamalı bence. Wakabayashi nin forma rengi değişmesi süper olmuş keşke goodsave yaparkenki mavi ekran onun süperi olsa. Böyle bir şey mümkünse ya da oyun intro sundaki gibi bir sesle atlayıp kurtarsa?

Kojiro ile Sawada ya sanırım bilerek süper 1-2 koymadın. Ve diğer koyulmayan Tachibana Vole, Hyuga nın ilk süper şutu vs.. Bunları ilerleyen hikaye ile koyacağını düşünüyorum.

Aslında yorumlayacak çok şey var :) ama şunu da belirtmek isterim bence havada vurulan şutlar orjinal oyundaki gibi daha etkili şutlar olmalı. Yani Hava şutu yetenekleri voleden daha yüksek olmalı. Aksi takdirde zaten gol yarışı içinde olduğum rakibe karşı vurduğum rövaşatanın rakip defanstan dönmesi işten olmaz.. Gider boşu boşuna 160enerji. Vole desen zaten yumruk ile zorlanarak da olsa kurtarıyor kaleci. Yenmek için profesyonel oyuncu olmak gerekmesin düşüncesindeyim. İlla boş kale yaratmayalım :D

Bir şey daha, eğer direkten dönen çizgiden çıkartılan şutların oranının bir ayarı varsa lütfen düşür bence. Kaleciyi geçen 10 şutumun 3-4 tanesi gol oluyor.

Bu işte çok iyisin. Yeni oyunlarını sabırsızlıkla bekliyorum.

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.