CAPTAIN TSUBASA 2 VOL I : KÜÇÜK GOLCÜ EK PAKET

Ct 2 Vol I : Küçük Golcü oyununda Tsubasa'nın futbol hayatına nasıl başladığını öğrenip katıldığı takım Nankatsu ile Bölgesel Şampiona'yı kazanmaya çalışıyorduk.Nankatsu takımı daha sonra kendi bölgesindeki Shutetsu ile güçlerini birleştirerek çok güçlü bir takım haline geliyordu.

Ek Paket oyunumuzda ise diğer bölgelerdeki şampiyonalarda neler olduğunu öğrenme fırsatı buluyoruz.Tüm bölgelerden sadece bir şampiyon çıkacak ve ulusal şampiyonada en iyi takımlar mücadele ederek en iyi takım olduklarını kanıtlamaya çalışacaklar.

Oyun boyunca, Japonya'nın yetenek avcısı Katagiri'nin tüm bölgesel şampiyonaları yakından takip ederek yakın gelecekte oluşturulacak olan Japonya Genç Milli Takımı için oyuncular belirlemeye çalıştığını göreceğiz.Ulusal Şampiyonaya katılmak için uğraşan tüm takımların bir hayali var ve bu oyuncuların hepsi ilerde profesyonel bir futbolcu olmak için mücadele veriyorlar.

Oyunu indiren arkadaşlar yorum bırakırlarsa memnun olurum.Oyun hakkında iyi-kötü tüm eleştirilerinizi (seviyeli olmak şartıyla) bekliyorum.

Lafı daha fazla uzatmadan sizi Ct 2 Vol I:Küçük Golcü oyunun ek paketi ile başbaşa bırakıyorum,herkese iyi eğlenceler.

Rar Şifresi: tsubasaugur
CT 2 VOL I : KÜÇÜK GOLCÜ EK PAKET İNDİR

Oyundan Resimler İçin Tıklayın.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyorum.Gerçekten müthiş bir oyun olmuş.Oyunu henüz bitirmedim ama her bir sahne kalite kokuyor.Umarım bu işe devam edersin çünkü anime-manga bazlı hack oyunları harici başka birşey oynayamıyorum.Yükselişi merakla bekliyorum.

Adsız dedi ki...

oyun güzel 2 saatte bitirdim.en çok nakayama ve furana takımlarında zorlandım.2 bölüm yani ulusal maçların olduğu bölüme ne zaman başlayacanız?birde kalecimizin hep wakabayashi olması mümkünmü?

Reviewer dedi ki...

2.oyun çalışmalarına başlanınca siteden duyuru yapılacaktır,oyun çıkmadan içeriğinden bilgi vermiyorum,o yüzden bekleyip göreceğiz.

Adsız dedi ki...

oyunun 2.bölümü bittikten sonra 2.sezon ve japonya milli takımın maçlarının olduğu bölümünüde yapacakmısınız

Reviewer dedi ki...

yapmayı planlıyorum,zaman buldukça ve istek oldukça devam oyunları gelecektir.

Adsız dedi ki...

Mrb size şunu soracam:2 oyunda nankatsunun 1.sezon maçları olacakya Tsubasa'nın sega cd oyununda kojironun matsuyamayla maçı da vardı.o maçı yapacakmısınız?bunu söyleyebilirsiniz(oyun bitmeden söylemiyosunuz da pek.Birde Benjamin hackini yapamam Tsubasa karakterlerinin yüzünü benjamin karakterlerine çevirmek mümkün değil dediniz ya şöyle bişey var darkwing duck 2 oyunu tamamen super contra hackiydi.yani super contradaki alan bölümler aynıydı.tek fark:contradaki adam yerine darkwing duck vardı.düşmanlarda adam yerine timsah tı.yani onlar karakterleri değiştirmişler.yani zor da olsa mümkün.benjamin'i pek seyretmedim öyküyü fazla bilmiyorum dediniz tek sorun oysa o konuda bende yardım ederim

Reviewer dedi ki...

tek sorun konu değil,karakterlerin yüzünüde yapmak mümkün değil,bir program ile karakterler ct2 oyununa çizilebilir ama bunun için hem programa hakim olmak hemde ressam olmak lazım,ben ct2 oyununa yeni karakter ekleyeni hiç görmedim anca olan karakteri bir program vasıtasıyla saçını uzatma,göz-kaş çizme gibi ufak şeyler yapanları gördüm,her oyunun kod düzeni farklıdır,bu oyun için yeni karakter ekleneceğini sanmıyorum ki eklense illa eklendirdi şimdiye kadar.Tsubasa'nın sega oyununu bende çok severim ama yine dediğim gibi oyun içinden bilgi vermiyorum.

Adsız dedi ki...

mrb 2.oyuna en az kaç oy alınca başlayacaksınız?birde oyunla ilgili bilgi veremem dediniz ya ama biri ulusal maçlar ne zaman olacak deyince 2.oyunda diye cevap vermiştiniz.o zamanda 2.oyunla ilgili açıklama yapmış oluyosunuz

Reviewer dedi ki...

Birinci oyunun sonunda zaten 2.oyunun ulusal maçlar olacağı apaçık belli,zaten bölgesel şampiyonayı kazandıktan sonra direk ulusal şampiyonaya gidiyorlar,ama oyun içeriğinden hangi karakterlerin/takımların olacağından bahsetmek istemiyorum.Vol II oyununa başladığımda ana sayfada duyuru yapacağım,belli bir oy sayısına bağlı değil ancak bu sıra başlamam zor gibi görünüyor.

Adsız dedi ki...

anladım sizi ama ne kadar erken başlasanız o kadar iyi.bende dahil herkes merakla bekliyo çünkü

Adsız dedi ki...

sorduğum soruyu birde burda paylaşayım dedim.artık söyleyin 2. oyuna ne zaman başlayacaksınız.hakkaten öyle bir süpriz yapmışsınız ki çok şaşırdım

Adsız dedi ki...

2.Oyunun tarihi belli mi acaba? Merakla bekliyorum.

Unknown dedi ki...

Merhaba adım Onur tsubasatr sitesinin görevlilerinden biriyim hackin güzel olmuş benim de 4 tane tsubasa hackim var umarım sen de bu konuda ilerleme kaydedersin.Eğer bir sorun ya da kafana takılan bir problem olursa hackle ilgili yardımcı olmak isterim.
Başarılar.

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.