CAPTAIN TSUBASA 2 OYUN SERİSİ PROJESİ
Herkese merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu siteyi benim diğer sitem olan tsubasaugur.blogspot.com adresinden ya da direk google araması vs. yöntemlerle bulmuş olabilirsiniz.Blog adresimden ayrı bir site açma sebebim bu proje ve gelecek projelerin blog sitemin formatıyla uyuşmamasından dolayıdır.

BEN KİMİM ?
Ben Türkiye'deki ilk tsubasa forumunda üye olarak bulunan ve tsubasanın internet alemindeki gelişim sürecini baştan sona yaşamış olan,eski tsubasaforumu.web.tr.tc yöneticisi namıdiğer Tsubasa Ohzora'yım.3 sene boyunca bu forumda adminlik yaparak tsubasa dünyasına birçok yeniliği ben ve arkadaşlarım kazandırmıştık.Ancak "Başlangıcı olan her şeyin birde sonu vardır",bu yüzden gelişen olaylar sonucu bende tsubasa forumlarını birdaha geri dönmemek üzere bıraktım ve sözümde de durdum.Ancak bu demek değildir ki ben tsubasa dünyasından uzaklaştım,aksine tsubasaya olan ilgim her geçen gün daha da arttı.Şu andada bir şekilde tsubasa dünyasına kıyıdan köşeden geri dönmüş bulunuyorum,sanırım...

NEDEN CAPTAIN TSUBASA 2 ?
Neden olmasın ki?Captain Tsubasa gerek anime serisi gerekse atari oyunlarıyla benim çocukluğumun kahramanıdır.Kanal D'de yayınlandığı zamanlar sabahın 7'sinde kalkıp onu izlemek büyük bir keyifti.Captain Tsubasa 2 oyununu arapça oynayarak büyüdüm desem yeridir.Ct 2 oyunu diğer 3-4 saatte biten atari oyunlarının aksine çok uzun bir oynanış süresine sahipti ve bende o zamanlar şifre olayını bilmediğimden dolayı (oyun arapça olduğundan dolayı) atariyi 3 gün boyunca açık bırakıp deli gibi oynardım.Bazen 8-9 takım geçince elektrikler giderdi,bazen ben sinirlenip atari kasetine hafifçe vururdum,bazen geçemediğim bir takım olunca sinirden ağlayıp oyunu kapatırdım ve bazende annem ders çalışmam için adaptörü çekerdi.Bu hisleri bana başka bir oyun asla yaşatamaz.Captain Tsubasa her yönüyle benim hayatımın vazgeçilmez bir parçası.Küçükken Ct2'yi oynarken hep aklımdan diğer takımlarlada oynayabilmek geçerdi.Daha sonra şifre olayını çözüp arapça şifreleri tuttuğum büyük bir şifre defteri oluşturmuş olsamda hiçbir zaman farklı oyuncularla oynayabilme imkanı bulamamıştım.Ama bu durum günümüzde değişmiş durumda,artık türkçe ct2 oyunumuz var.Benim çocukluğumun hayali olan ct2 oyunu üzerinde değişiklik yapmak artık imkansız değil!

İLK PROJE,İLK HEYECAN
Doğrusunu söylemek gerekirse uzun süredir ct2 hex ile uğraşıyorum.Ancak bu süreç kopuk bir seyir izledi malesef.Zaman zaman ct2 hex'e karşı büyük bir heyecan besleyip %100 verimle çalıştım,zaman zaman ise bu işi beceremeyeceğimi düşündüm ve uzun aralar verdim.Ama sonuçta öyle ya da böyle artık ct2 hack yapacak düzeye geldiğime inanıyorum.Bu seviyeye ulaşmamda payı olan birçok farklı site ve kişi bulunuyor.Öncelikle Türkiye'den tsubasatr.net sitesine paylaştıkları kodlar için çok teşekkür ediyorum,onların büyük yararı dokundu.Bunun yanı sıra bazı ispanyol,arap,çin ve japon sitelerinden de bir çok faydalı döküman bulduğumu söylemem gerekiyor.Öncelikle şu konuya açıklık getireyim.Ben ct2 hacklerinde ilk olarak konuya önem veririm,diğer her şey benim için ikinci plandadır.Ve benim hacklerimi oynamayı düşünenleri baştan bilgilendireyim,öyle renk cümbüşü,aşırıya kaçan animasyonlar vs. olmayacak oyunlarımda.

CT2 OYUN SERİSİ
Ben genel olarak mangaya sağdık kalmayı amaçlıyorum,ancak yinede sonuçta hack oyunu yaptığımdan dolayı bazı değişiklikler de olacak.Oyun projelerim hakkında gelecek günlerde daha fazla detaylı açıklama yapacağım.Ayrıca siteyi zaman buldukça güncelleyerek,ct2 hack projelerimin ne kadarının tamamlandığını ve daha geniş ayrıntılı bilgileri paylaşacağım.


DUYURU 
CT2 VOL II YÜKSELİŞ oyununun tanıtım videosu yayınlanmıştır.
 Videoya ulaşmak için tıklayınız.
CT2 VOL II:YÜKSELİŞ OYUNUNDAN RESİMLER İÇİN TIKLAYINIZ. 
 "PROJE ASKIYA ALINMIŞTIR"
Arkadaşlar CT2 VOL II Yükseliş oyununu bekleyen kişiler olduğunu ve bu oyunun çıkmasının çok geciktiğini biliyorum. Şimdi bu oyunun neden uzun zamandır çıkmadığını kısaca anlatacağım. Aslında benim amacım bu oyunları her sene 1 ya da 2 oyun şeklinde çıkarmaktı ancak malesef bu durum gerçekleşmedi. İlk oyun ve ek paketinin ardından zaten gelecek 9-10 oyunun taslağını hazırlamıştım, neler olacağı, senaryo vs. her şey hazırdı. Ct2 Vol II oyununun abartısız %90'lık kısmı bitmişti ve oyunu çıkartmaya çok yakındım ancak eklemek istediğim bir özelliği bir türlü ekleyemedim, onu ekleyince başka yerler bozuldu vs. derken uğraşmaktan sıkıldım ve uzun bir ara verdim, bu büyük bir hataydı çünkü tekrar projeyle uğraşmaya başladığımda mecburen eski yaptıklarım üzerinden tekrar geçmek durumunda kaldım ve bu seferde bu genel kontroller yüzünden epey bir zaman geçti. Tabi bu sırada hayatımda da farklı gelişmeler oldu ve hack projesine yeterince zaman ayıramamaya başladım. Daha sonrada çok kötü bir şey oldu ve bilgisayarıma bulaşan virüs sonucunda tüm hack dosyalarım silindi, şu anda hiçbir dosyam yok. Açıkçası benim bu işler için ayıracak fazla bir vaktim yok ama bu oyunları hacklemekten keyif alıyorum bu yüzden tatil günlerimde ve boş zamanlarımda sizde isterseniz bu mangaya uygun hack oyunlarıma devam etmeyi düşünüyorum. Ne olacağını bekleyip göreceğiz.
 



Not:Lütfen çıkacak oyunların içeriğinden veya oyunun ne zaman çıkacağına dair sorular sormayınız.

114 yorum:

Adsız dedi ki...

1.bölümün ek paketinde kalecimiz hep wakabayashi mi olacak?

Adsız dedi ki...

Merhaba Tsubasa Ohzora, seninle aslında 2010 senesinde konuşmuştuk, oldukça da hoş bir sohbet olmuştu. Belki beni hatırlamazsın, ben de Hikaru Matsuyama. Seni tekrar görmek cidden çok güzel. Senin gibi kaliteli insanların CT ortamını kesinlikle bırakmaması gerektiğini düşünüyorum. Bu nedenle siteni görünce çok ama çok memnun oldum. Hack oyunu yapma mantığın ise benimkiyle birebir örtüşüyor. Bu nedenle de yaptığın çalışmaları büyük bir merak içerisinde takip edeceğimi bilmeni isterim.

Bir ara daha detaylı görüşmek istersen hayabusanosonzai@hotmail.com

Kendine iyi bak.

Reviewer dedi ki...

Güzel sözlerin için teşekkür ederim,seni hatırlıyorum,umarım oyunlardan keyif alırsın,sende kendine iyi bak.

Adsız dedi ki...

ya ben bu oyunu bi türlü indiremedim kayot olmak mı gerekiyor

Adsız dedi ki...

Yok hayır kayıt olman gerekmiyor. Bir daha dene beremezsen şayet ben sana harici bir download linki verebilirim. ^_^

Adsız dedi ki...

sabırsızlıkla vol II yi bekliyoruuuz

Adsız dedi ki...

Çalışmaların gayet iyi oyunlarını oynadım sade olmasına rağmen çok güzel. diğer hackler gibi abartılı olmamış yükseliş oyununu heyecanla bekliyoruz

Adsız dedi ki...

2.oyun ne zaman gelecek?sabırısızlıkla bekliyorum artık

Adsız dedi ki...

ya lütfen söyleyin artık volume 2 yi ne zaman hazırlamaya başlayacaksınız?öyle bi süpriz hazırlamışsınız ki çok şaşırdım.

Adsız dedi ki...

hadi birader ne zmn paylaşıcan oyunu...

Reviewer dedi ki...

zamanım olunca birader...

Unknown dedi ki...

Bir an önce tamamlanan ümidiyle bu arada şöyle yapsan bizim diğer avrupa takımları veya brezilyayi secebilme imkanımız olsa hatta türkiye diye bir takım olsa ve başka şutlar geliştirsen görsel açıdan şutlar paslar birde hani tsubasa oyunun ilerleyen bölümlerinde değişik sut geliştiriyor ya onun gibi gizem baştan değişik şutlarla alakalı birde burdaki takımlardan ayrı yeni takımlar ve oyunda olan yetenekli futbolculardan oluşan karma bir takım onlara karşı oynasa süper olur umarım böyle bir oyun yaparsın çalışmalarının devamının dileğiyle

Unknown dedi ki...

Dostum benim bir sorum olacak ama biraz konu dışı. Normal oyun olan yani ct2 ss de finalde brezilyayla oynuyoruz ve ikinci yarı coimbra giriyor peki çizgi filmde de böyle bir karakter var mı ? Yani brezilyada coimbra ve kalede gietse gibi ? ve çizgi filmde finalde brezilyayla oynadığımız bir sahne var mı varsa hangi serisinde hangi bölümünde ? Kısacası bu oyunun hikayesi çizgi filmde var mı diye sorayım... Bir de en üstteki resimde tsubasa ve misaki kırmızı japonya formasıyla bu çizgi filmden mi ya da oyundan mı ? Sorularımı yanıtlarsan çok sevinirim ayrıca oyununu çok beğendim ikiyi bekliyoruz...

Reviewer dedi ki...

Tsubasa animesinde ya da mangasında coimbra diye bir karakter yok,bu karakter yine yoichi takahashi(captain tsubasa mangakası) tarafından tecmo oyunları için hazırlandı,ct2,ct3,ct4 ve ct5 oyunlarında Coimbra Brezilya takımının oyuncusu olarak ya da bir klüp takımının oyuncusu olarak karşımıza çıkıyor.Aynı şekilde Gertize'de sadece oyunlar için yapılmış bir karakter mangada bu iki karakter yok ancak bunlara benzetilen karakterler var.Mangadaki Brezilya takımının kalecisi Salinas=Gertize,yine mangadaki Brezilya takımının oyuncusu Natureza=Coimbra olarak görülüyor çoğu fan tarafından.Animede Brezilya ile oynanan maçı anlatan bir bölüm yok ancak road to 2002 animesinin finali japonya-brezilya maçı başlama vuruşu yapılarak sonlanıyor.Brezilya-Japonya maçı sadece mangada var(World Youth final maçı Brezilya-Japonya maçıdır.).Ct2 oyununun ya da başka bir ct oyunun hikayesi animede yok.Yukardaki resimdeki tsubasa-misakinin kırmızı forması olayına gelirsek,animede japonya forması beyaz ya da mavi olarak tasarlanmış ancak ct2 oyununda kırmızı formayla mücadele ediyorlar,üstteki resim ct2 oyunu için özel çizilmiş olmalı ve gerçekten de orjinal ct2 kasedinin üstüne bu resim yer alıyor.Oyunu beğendiğene sevindim,iyi eğlenceler.

murat dedi ki...

Oyun gercekten muthis ve surukleyici olmus ama sanirim iki bu gidisle gelmeyecek gibi yinede bu oyun icin harcadigin zamana ve guzel oyuna tesekkurler. Wakashimazunun abartili hack lerine devam edecegiz anlasilan :(.

Adsız dedi ki...

Hakkaten 2. Oyuna başlayın artık rica ediyorum.herkes sabırsız.kaç ay geçti.bana bazen 2.oyunu hazırlamayacakmışsınız gibi geliyor ve canınız bişeye sıkkın belli neye sıkkın onu bile merak ediyorum artık

Adsız dedi ki...

hadibakalım hayırlısı :D takat kalmadı artık bekliyoz heyecanla

Adsız dedi ki...

tahmini olarak ne zamana hazırlarsın kardeşim..

Reviewer dedi ki...

tarih vermek zor ama bu sıralar olmayacağı kesin diyebilirim,büyük ihtimal temmuz ayı bitmeden önce bu oyun çıkacak ve ağustosta felanda ek paketi gelecek.

Berker Yılmaz dedi ki...

Temmuz çok geç ya, 4 gözle bekliyorum.

Unknown dedi ki...

kardeş temmuz çok geç bak burda bu kadar insan oyunu bekliyo tm vaktin olmayabilir seni anlıyorum ama birazdaha sıkı çalışırsan temmuzdan çok daha önce bitirirsin bence ilk oyunun gerçekten çok güzel çok beğendim ve devamını bekliyorum

Adsız dedi ki...

2 oyunun ek paketinde ne gibi özellikler olacak?mesela 1.oyununkinde nankatsu dışındaki takımların mücadelesi vardı.2 oyununkinde ne var

Reviewer dedi ki...

önceden bilgi vermiyorum içerikle ilgili ama zaten tahminim 2.oyundan 2 hafta sonra felan ek paket gelecek hemen.

Adsız dedi ki...

2.oyunun resimlerini ne zaman vereceksiniz?

Adsız dedi ki...

birde uluslararası maçlar bu pakettemi olacak yoksa daha sonraki peketlerde mi olacak

Reviewer dedi ki...

2.oyun yapılmaya başlandığında duyuru yapılacaktır,vol II'de sadece ulusal şampiyona olacak.

Unknown dedi ki...

peki daha ne kadar bekleyeceğiz

Adsız dedi ki...

bekliyoruz

Adsız dedi ki...

oyunun temmuzdan önce çıkması mümkün değil mi?çalışmalara başlamışsınızdır en azından.birde siz bana benjamin hackini yapamak oyuncuların yüzünü benjamin karakterleriyle değiştirmek çok zor dediniz ya şunu hiç düşünmedim:bilindiğinin üzere tsubasada herkesin özel vuruşu faeklı ama topa vuruş şekli ayni.ama benjaminde herkesin özel vuruşu farklı olduğu gibi topa vuruş şeklide ona göre yapılmış.birde hadi karakter yüzü değiştirildi diyelim.topa vuruş şeklinide çizgi filme göre ayarlamak daha zor demi

Reviewer dedi ki...

topa vuruş şeklinden kastını tam anlayamadım,temmuzdan önce çıkması zor,zaman+şevk lazım yapabilmek için,zorlama bir hack olursa oynarken zorlama olduğunu hissedersiniz ben hacki yaparken gerçekten keyif almalıyım ki sizde oynarken keyif alabilin,bu yüzden temmuzdan önce çıkması zor.

Adsız dedi ki...

topa vuruş şeklinden kastını anlamadım dediniz ya.tsubasa da drive şut,kaplan şutu ve şahin şutunu bi izleyin.topun gidiş şeklinin farklı ama vuruş şeklinin hep aynı olduğunu göreceksiniz.benjamindede kartal vuruşu,magnum vuruşu ve serap vuruşunu izleyin hem topun gidiş şeklinin hemde vuruş şekillerinin farklı olduğunu göreceksiniz.mesela benjamin takla atarak vuruyo topa,cesar ayağını son derece yukarı kaldırarak vuruyo.ama tsubasada herkes aynı şekilde vuruyor.youtube da bu vuruşların ismini yazarsanız videolarıda görürsünüz hatta magnum,serap,akula combosu diye bi video var.aslında kartal vuruşu o.yani demek istediğim tsubasanın oyunundaki karakterlerin yüzünü benjamin karakterlerinin yüzüne benzetmek zor dediniz.hadi yüzler değişti.ama özel vuruşlarda topa vuruş şekillerini çizgi filmdeki gibi ayarlamak daha zor demi?cevabınızı bekliyorum

Reviewer dedi ki...

valla ikiside birbirinden zor hatta imkansız deyip bu konuya nokta koyabilirim,en azından benim açımdan.

Adsız dedi ki...

sizden şunu rica edecem oyunda nankatsu,shutetsu ile 2.maçında berabere kalsada oyuna kaldığı yerden devam ediyodu galiba.çünkü çizgi filmde berabere kalmışlardı.sizden ricam wakabayashiye ne kadar gol attınız konulu bi anket hazırlarmısınız?ben hatırlıyom çünkü 2 tane zor attım.2-1 kazanarak devam ettim oyuna

Reviewer dedi ki...

anketi hazırladım,güzel bir soru gerçekten.

Adsız dedi ki...

Size 3sorum var
1-2.oyundan sonra tsubasanın 2.sezon maçlarını ve japonya milli takım maçlarını koyacam demiştiniz.Ondan sonra bitiyomu?
2-çizgi filmde 2.sezonda forma kenar çizgileri kırmızıydı ve morisaki eskisinden biraz daha iyiydi.onları dikkate alacakmısınız?
3-bu soruyu meraktan soruyorum.mümkünse cevap verin.wakabayashi 2.5 maç sonra takıma gelmedi ya oyunda.bunu çizgi filme uymak için mi yaptınız yoksa biraz zevki olsun diyemi?

Reviewer dedi ki...

1-Ben mangayıda okuduğum için öncelikle anime serisini oyun yaptıktan sonra mangadaki sıraya göre elimden geldiğince ve oyunun bana müsaade ettiğince devam oyunlarını çıkartacağım inşallah.
2-Morisaki'nin biraz daha iyi olmasını yapacağım evet ancak forma kenarlarını kırmızı yapabilmek biraz karışık olduğundan sadece şort rengini kırmızı yapmayı planlıyorum.
3-Anasayfada da dediğim gibi benim amacım anime ve mangaya sağdık kalmak ancak ufak tefek değişiklikler olabilir.Sorunun cevabına gelirsek her iki dediğinin de etkisi var.

Adsız dedi ki...

eğer sizi sorularımla rahatsız ediyosam soru sormayayım bi daha.bu 3 soruyu soran,benjamin hackni isteyen ve wakabayashi ye kaç gol attınız anketini isteyen benim.yani rahatsız oluyosanız sormam.ayrıca size küçük bi detay vereyim.bu sezon maçlarında çoraplar mavi ya 2.sezonun çoraplarıda kırmızı olabilir ve ayrıca ilk pakette wakabayashi ulusal turnuvada oynayacam diyordu.belki dikkat etmişsinizdir ama yine hatırlatayım.ulusal turnuvanın ilk maçı nankatsu ve meiwa arasındaydı o maçta wakabayashi yoktu.siz animeye sadık kalmak istediğinizi söylediniz.onun için meiwadan önce bi maç koyabilirsiniz.bu sadece önerim nasıl olacağını siz bilirsiniz.neyse sorularımla rahatsız ediyomuyum onu söyleyin.birde tavsiyelerime yorum yapmanızı isterim

Unknown dedi ki...

kolay gelsin. bende hack yapmayı öğrenmek istiyorum, sizin gibi güzel hackler yapmam lazım. internette fazla döküman yok bununla ilgili olanlarda basit bir anlatımı var. eğer bildiğin hack yapmayı güzelce öğreten site varsa link verir misiniz ? çünkü gerçekten öğrenmem lazım.

Reviewer dedi ki...

Şort ve çorapları kırmızı yapmayı düşünüyorum ikinci sezon için,anime/manga konusunda eksiğim yok bu yüzden dediğim gibi anime/mangaya sağdık kalacağım ve ekstra bazı şeyler ekleyeceğim,ilk maçın meiwa ile olduğunu ve wakabayashi'nin olmadığını biliyorum yani.Türkçe ct hack kaynağı olarak tsubasatr'yi deneyebilirsiniz.Soru sormanda sıkıntı yok bu arada.

Unknown dedi ki...

Selam kardeşim. Bir önceki mesajımda söylediğim gibi hack öğrenmek istiyorum demiştim. 2-3 gün tsubasatr'yi takip ettikten sonra 2 maçlık bir hack yaptım. Hack bence fena olmadı ama bir kaç eksik var. Mesela forma renkleri tsubasa ve misaki'nin sarı lacivert olmasına karşın özel verkaç yaparken kırmızı beyaz japonya forması oluyor o anlık. Bunu düzelteceğim renk offsetini isteyecektim senden. Aynı zamanda twin şutunu da tam vururken o anda kırmızı beyaz oluyor sadece bir karede. Tachibana'larda da öyle, özel ayak ya da özel kayma yaparken tam havaya sıçratırken yeşil beyaz akita forması oluyor. Senin ek pakette de japonyadakileri kullandığın için kırmızı beyaz oluyor farkedersen. Onları düzeltecek renk offsetlerini paylaşırsan sevinirim. Bir de ilk içi maçı ayarladığım için tsubasa'nın drive rovaşata yok. 3. maçtan sonra geldiği için ve bende ilk iki maç yaptığım için çıkartamadım onunda kodlarını verirsen güzel olur :) Oyunuma da bakmanı istiyorum, bende senin gibi hacklerde görsel fazlalığını sevmiyorum. Aynı senin gibi klasik ct2 oyunu ekstra görüntü fazlalığı yok.
http://uploaded.net/file/lrf46f0w buyur bu linki. Eğer beni kırmayıp d4nte.cs@gmail.com adresime e-mailini bırakırsan çok memnun olurum. Çünkü senin gibi deneyimli birinden öğrenmem gereken şeyler var :) Şimdiden çok teşekkür ederim kardeşim...

Reviewer dedi ki...

bu tip sorularını forum sitelerinde sormanı öneririm çünkü benim bu offsetleri arayacak durumum olsaydı öncelikle kendi hacklerimi tamamlardım o yüzden yardımcı olamayacağım kusura bakma.

Adsız dedi ki...

resimleri ne zaman paylaşacaksınız?birde ben bütün anime ve mangalara göre oyun yapacam dediniz ya daha ilk anime bitmedi.en az 2 yıl daha hack yaparsınız

Adsız dedi ki...

anime ve mangayla ilgili soru sormama müsade edermisiniz bilmem ama şunu sormak istiyorum.tsubasanın yaşlanıp futbolu bıraktığı zaman hangi manga yada animede?bu konuyla ilgili cevap vermek istemezseniz en azından anime ve mangayla ilgili cevap veremem deyin.

Reviewer dedi ki...

yaşlanıp futbolu bırakma durumu animelerde yok,mangasıda devam ediyor,yoichi ölene kadar mangasını çizicem demişti.

Unknown dedi ki...

hack ne zaman biticek hiç bir gelişme varmı

Adsız dedi ki...

mrb bişey soracam.yine benjaminden bahsedecem ama bu sefer konu benjamin değil.şeyi merak ettim.tamam benjamin hacki mümkün değil.şeyi merak ettim.misugi nin kalbi sıkışıyo ya maçta o nasıl ayarlayacaksınız?birde meiwa furano maçında wakashimazu penaltı atışında geliyo ya penaltıyı nasıl ayarlayacaksınız o maçta?

Adsız dedi ki...

rica ederim bu sorduğum 2 soruya cevap verin.
1-misuginin kalbi sıkışıyo ya oyunda onu nasıl ayarlayacaksınız?
2-meiwa-furana maçında wakashimazu penaltıda geliyoya penaltıyı nasıl ayarlayacaksınız?

Reviewer dedi ki...

oyun çıkınca/çıkarsa görürsünüz.

Adsız dedi ki...

oyun çıkarsa yani çıkacağı bile belli değil mi?

Reviewer dedi ki...

yarına çıkacağımız bile belli değilken nasıl kesin konuşabilirim ki? yapmaya niyetim var sadece.

Adsız dedi ki...

Allah gecinden versin diyelim.ne diyelim başka.tahminim dediniz ya temmuzda yükseliş oyunu çıkacak.2 hafta sonrada ek paket dediniz ya tahminimce 2 hafta sonrada 2.sezon maçları çıkar.

Adsız dedi ki...

şeyi merak ettim.tsubasanın birçok oyunu orjinal dildeydi.sonra türkçe yapıldıya sega oyunununda türkçe sesli yapmak mümkünmü?

Reviewer dedi ki...

türkçe sesli değilde türkçe yazılı demek istedin sanırım,tahminimce mümkündür.

Adsız dedi ki...

onda yazılar yok ses var.sega cd yani.siz türkçe hackini yapabilirmisiniz ?

Reviewer dedi ki...

malesef ben yapamam zaten yapabilsem çoktan yapmıştım.

Adsız dedi ki...

size şunu sorcam buna cevap verebilirsiniz?2.sezon maçlarında tsubasanın şortu ve çorabı kırmızı olacak dediniz ya japon milli takımında şort beyaz diğer giysiler mavi olacak demi?birde şeyi merak ettim 2. sezonda tsuabsa hastayken 3 sene milli maçları hatırlıyoya onların elbiseleri nasıl olacak

JunYusuf dedi ki...

ya bvu ooyunları açmak için listeden programı seç diyo bana virtual nesinde linkini verirmisin

Adsız dedi ki...

mrb size animeyle ilgili bazı sorular soracam rica ederim cevap verin
1-hani tsubasa nın 2 oyununda meo diye bi kaleci vardıya 3.takımda animelerde öyle bi kaleci varmı?
2-2.oyunda tsubasa hamburgla maç yapıyodu.wakabayashiyle yani.tsubasanın animede yada mangada hamburgla yaptığı maç yani wakabayashi yi yendiği maç varmı?ilk animede tsubasa ve wakabayashi aynı seviyede gibi görünüyor.
3-yayoi tsubasa nın eski şehirde oturduğu arkadaşı ya ve tsubasayı da çok severmiş eskiden.nasıl mushashi nin menejer i o zaman?mushashi takımı tsubasanın eski oturduğu şehirden mi?

Reviewer dedi ki...

@yusuf
google'a "virtuanes indir" yazıp çok rahat link bulabilirsin.

@"adsız soruları"
1-)Meao anime ve mangada yok,ct oyunları için özel tasarlanmış bir karakter.
2-)Tsubasa ve Wakabayashi,animede birbirlerine rakip olarak shutetsu-nankatsu maçları hariç oynamadılar,mangada ise Road to 2002 mangasının sonuna kadar bir daha oynamadılar,devamını bilmiyorum henüz okumadım.
3-)Aynen öyle,Yayoi ile Tsubasa önceden aynı şehirdelerdi ancak tahminimce daha sonra Yayoi Musashi takımının olduğu şehire taşındı,Tsubasa'da Nankatsu'ya geldi.

Adsız dedi ki...

cevaplarınız için sağolun.yalnız öncesindede şunları sordum rica ederim bunlarada cevap verin
1-siz bana 2.sezonda tsubasanın şortunu ve çorabını kırmızı tişörtünü beyaz yapacam dediniz ya.japonya milli takımındada tişört ve çorap mavi,şort beyaz mı olacak?
2-tsubasa 2.sezonda hastanede 3.sene önce avrupada yaptığı milli maçları hatırlıyoya onların rengi nasıl olacak?
3-tsubasa ve wakabayashi,nankatsu-shutetsu maçı dışında birbirine rakip değiller dedinizya o maçta berabere kalıyolardı.yani tsubasa ya meydan okuyabilecek tek kişi ve tsubasanın yenemeyeceği tek kişi wakabayashi mi?

Reviewer dedi ki...

1-)Mavi-beyaz ya da kırmızı-beyaz olur diye düşünüyorum.
2-)O bölümü oyunlara koymayı düşünmüyorum.
3-)Yenemeyeceği değilde yenmediği tek kişi diyebiliriz,her ikiside daha sonra acayip geliştiler.Zaten Tsubasa'nın hayali şampiyonlar ligi gibi bir kupada Wakabayashi ile karşılaşmak bunu Road to 2002 animesinde Barcelona'ya transfer olduğunda hayal etmişti.

Adsız dedi ki...

tamam sağolun.yalnız ben size yükseliş oyununda meiwa-furano maçı olacak mı diye sorunca oyun hakkında bilgi veremem dediniz ya ama olsa iyi olacak.hem sizde animeye sadık kalmak istiyorum demiştiniz.ayrıca bu sitede anime ve mangalar diye bölüm var siz tsubasa dışındaki animelerlede ilgileniyosunuz galiba

Adsız dedi ki...

2.oyunun videosunu paylaşmışsınızda resimleride paylaşırmısınız

Unknown dedi ki...

yükseliş oyunu temmuzda çıkacak dediniz ya % hesabı yazılacak mı yoksa yapmaya başladınız mı?bide bişey soracam özel soru olduğu için istemezseniz cevap vermeyebilirsiniz.uzun süre oyunu yapamadınız ya bi iştemi çalışıyosunuz yoksa sınavlara mı hazırlanıyosunuz?birde anonim hesabını niye kapadınız

Adsız dedi ki...

mrb haliyle uzun süre merak ettiğim şeyleri sormamıştım.en merak ettiğim ve en dikkatimi çeken şeyi 1.sırada soracam
1-tsubasa çizgi filminde yani animesinde tsubasa forması beyaz maviyken 1.sezon maçları forma beyaz kırmızıyken 2.sezon maçları diyoruz.aslında beyaz kırmızı formayla oynadığı maçlar 3.sezon maçları.dikkat ettiyseniz roberto gideli 3 sene oldu diyolardı.bu sene 3.kez şampiyon olacaz diyolardı.kısacası bize 2. sezonu animede göstermiyolar.2.sezon u mangadamı gösteriyolar?
2-en iyi hackçiler wakashimazu ve gabrielle ya onların kimlikleri gizli mi?yani gerçek isimlerini ve simalarını bilen yok mu?
3-oyunların ne zaman çıkacağına dair sorular sormayın dediniz.onun için bende soru sormadan hatırlatma yapayım.yükseliş oyunu çıktıktan 2 hafta sonra büyük ihtimal ek paket çıkacak demiştiniz

Reviewer dedi ki...

1)İkinci sezon mangadada gösterilmiyor.Anime ile manga arasındaki tek fark, animede tsubasanın fazladan rüya görme olayı.(orjinal ilk manga ile orjinal ilk seri anime)
2)Onları araştırmadım. Mutlaka bilen vardır, adamlar marsta yaşamıyor sonuçta(:
3)Aklımda.

Adsız dedi ki...

1-şimdi siz oyunların ne zaman çıkacağını sormayın desenizde şunu sorayım.çok sabırsız oldum çünkü.bu oyunun test aşaması ne zaman bitiyor?
2-siz bana oyunları anime ve mangaya sadık kalarak yapıyorum demiştiniz.ama animede nankatsuda wakabayashi bi bölgesel finalde birde ulusal finalde oynuyodu.ilk oyunda neden bölgesel finalde neden morisakiyi koydunuz ki?bu çok kafama takıldı.
3-yeni çıkacak oyunun içeriğiyle ilgili sormuyorum.nes oyunlarıyla ilgili genel soruyorum:hani sega cd oyununda ilk meiwa oyununda oyun yensekte yenilsekte oyun devam ediyoya başka bi tsubasa sitesinde biri bana nes oyunlarında öyle bişey yok her zaman yenmelisin dedi.öylemi?

Reviewer dedi ki...

1)Bu oyunun ne zaman çıkacağını sormaktan farksız.
2)%100 manga olmayacağını,bazı değişiklikler olacağını söylemiştim.
3)Yenilmemize rağmen diğer maça geçtiğimiz bir hack oyununa ben rastlamadım.

Adsız dedi ki...

tsubasa sega cd oyununu oynayın.ilk nankatsu-meiwa maçına bilerek yenilin.o zaman rastlamış olacaksınız:))

Reviewer dedi ki...

dikkat ederseniz bir "hack" oyununa rastlamadım dedim ve "ct2" oyunundan yani "nes" platformundan bahsediyorum,"sega" değil.

Adsız dedi ki...

şu test aşaması bitsin artık ya.8 ay bekledik tamam.ama insan o kadar bekledikten sonra bu kadar kısa süre bekleyemiyor

Reviewer dedi ki...

emrin olur paşam...

Adsız dedi ki...

yo yanlış anladınız.eskiden olsa sorardım test yayını ne zaman bitiyo diye.sordum ama artık o tarz sorulara cevap vermiyosunuz.ondan dedim test yayını bitsin diye.peki şöyle sorayım:bu hafta bitmeden test aşamasını bitirirmisiniz?

Reviewer dedi ki...

Not:Yorum yapma özelliği tekrar aktiftir. Lütfen çıkacak oyunların içeriğinden veya oyunun ne zaman çıkacağına dair sorular sormayınız.

Unknown dedi ki...

Niye bu kadar geç çıkartıyorsunuz tam bitmedi mi ? uzun zamandır bunu bekliyoruz.

Adsız dedi ki...

Oyununuzu sabırsızlıkla bekliyorum saygılar

Adsız dedi ki...

mrb sizden şöyle bi rica olacaktı
2.sezon maçını yaparken bölgesel ve ulusal maçları birlikte yaparmısınız?çünkü büyük ihtimalle 2.sezon oyunu en az yükseliş oyunu kadar geç çıkar.
Birde siz bana 2.sezon maçlarında şort ve çorabı kırmızı yapacam dediniz ya artık oyun içerikleriyle ilgili bu tür sorularadamı cevap vermezsiniz

Adsız dedi ki...

mrb kafama anime ve mangayla iki şey takıldıda
1-tsubasa animede misakiyle rakip olarak hiç maç yapmadı.mangada yapıyolar mı?
2-tsubasa animede sadece meiwa ile yaptığı bi maçı kaybetti.mangada hangi maçı kaybetti?

Reviewer dedi ki...

1)Road to 2002 sonuna kadar yapmıyorlar,sonrasını bilmiyorum.
2)Bir daha kaybetmedi.

Adsız dedi ki...

sağolun.birde şunu soracam:bakın oyun ne zaman çıkacak diye sormuyorum.2.sezon maçları oyunu en az yükseliş kadar geçmi çıkacak?sadece buna cevap verin.ne zaman çıkacağını söylemeyin

Reviewer dedi ki...

Belli olmaz,bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

merak ettiğim 3 konu var.kusura bakmayın çok rahatsız ettim biliyorum.ama merak etmeyin uzun süre aklımda soru yok
1-siz bana tahminimce ek paket yükşeliş oyunundan 2 hafta sonra çıkar dediniz ya o 2 hafta sonra hazır olacak anlamındamı dediniz yoksa yapmaya başlayacam anlamındamı dediniz?
2-mangada tsubasa dünya karmasında oynadımı hiç?çünkü büyük ihtimal ordada kaptan olur ondan sordum?
3-animede tsubasadan iyi oynayan tek kişi schneider ya(büyük ihtimal o benjamindeki eric in yerine zaten) mangada tsubasadan iyi oynayan var mı?

Adsız dedi ki...

slm uğur, uzun zamandır topların 8 10 a bölünmediği bir hack ilk defa sende gördüm bunun için teşekkür ederim, yükselişten sonra dünya kupası maçlarınıda yapcakmısın ?

Reviewer dedi ki...

1)Not:Yorum yapma özelliği tekrar aktiftir. Lütfen çıkacak oyunların içeriğinden veya oyunun ne zaman çıkacağına dair sorular sormayınız.
2)Mangalarda Japonya All-Star maçında tüm yıldızlara karşı oynadı.
3)Animede de Schneider Tsubasa'dan iyi diyemeyiz kesin olarak;mangada da Natureza var,Tsubasa ile aynı yetenektedir benim için.

-Beğendiğinize sevindim. Dünya kupası maçlarınıda yapmayı planlıyorum.

Adsız dedi ki...

kusura bakmayın yazdıklarınız kafamı karıştırızdırdıda tekrar soracam.
1-all star dünya karmasıydı ve tsubasa kaptanmıydı?
2-natureza tsubasa ile yetenekleri aynı.ama tsubasa onu yendi demi?
3-dünya kupasını yapacaksınız biliyorum.ama captain tsubasa j ve captain tsubasa road to 2002 yi yapmayacaksınız demi?
4-bu soru değil.ben schneider in tsubasadan iyi olduğunu şundan düşündüm:tamam japonya almanya maçında schneider i yendi.ama kalede wakashimazu olsaydı yenmesi epey zordu.birde schneider büyük ihtimalle eric in yerine dedim ya eric de benjaminden iyiydi o açıdan düşündüm.nede olsa benjaminde tsubasanın yerine.bu soru değilde yorumunuz varsa yorum yaparsanız sevinirim yine
Tabi tekrar soru sorup rahatsız ettiğim için kusura bakmayın
Tekrar soru sorduğum içinde kusura bakmayın.

Reviewer dedi ki...

1 ve 2) Japonya vs All-star maçında,Tsubasa Japonya'nın kaptanıydı. Tsubasa ve Natureza WY finalinde Japonya-Brezilya maçında karşılaştılar,Natureza son dakikalarda oyuna girip Wakabayashi'ye 2 gol attı ama maçı Japonya kazanıp şampiyon oldu. Road to 2002 mangasındada Barcelona-R.Madrid maçında 90dk mücadele ettiler ve maçı 6-5 Barcelona kazanmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Bu soruları bana soracağına kendinde mangaları okuyabilirsin öyle değil mi?
3) J'deki oyuncuların yakın görünümü oyunda olmadığından yapamam,Road to 2002'nin bazı kısımlarını yapmayı düşünüyorum.

Yorumun için; Almanya'nın kalesinde de Muller olmasaydı,Kojiro bir ton gol atardı.

Adsız dedi ki...

tamam mangalar nerde satılır?sen bi ara soru sormanda sakınca yok dedin ondan sordum hep.ama rahatsız ettiysem kusura bakma

Reviewer dedi ki...

Dedim ama bu kadar aşırı soru soracağını tahmin etmemiştim. Mangaları internetten indirebilirsin.

Adsız dedi ki...

türkçe manga indirebiliyomuyum?soru sormama gelince sende haklısın.ama seninle ilgisi yok.muhabbet şeklim öyle durmadan soru sormak.ama artık sık sormam

Reviewer dedi ki...

internetten araştır,varsa indirebilirsin.

Adsız dedi ki...

bulamadım araştırdımda.neyse okumamda sana soruda sormam

Adsız dedi ki...

size çok sorduğum için tekrar kusura bakmayın.oyunun çıkmasına çok var.başka türlü zaman geçmez diye sordum hep

Adsız dedi ki...

ayrıca size bi öneride bulunmak istiyorum.siz j serisinde yüzler pek benzemiyo diye yapamam dediniz ya karakter yüzlerini yaptığınız oyunlarla aynı yaparsınız.ama hikaye j serisindeki gibi olur.zaten dediniz ya %100 animeye göre yapmıyorum diye

Adsız dedi ki...

şeyi merak ettim.siz bana fazla sorma dediniz..bende sormamaya çalşıyorum.ama öneride bulunuyorum.yorum yazmıyosunuz.öneride bulunmamıdamı istemiyosunuz?buna cevap verin ki istemiyosanız bi daha öneride bulunmam.birde ben türkçe manga çok aradım bulamadım.siz rastlarsanız banada haber verirmisiniz?

Reviewer dedi ki...

google'a "kaptan tsubasa türkçe manga" yazınca ilk çıkan sayfanın linki https://www.google.com.tr/search?q=kaptan+tsubasa+t%C3%BCrk%C3%A7e+manga&spell=1&sa=X&ei=cWRVUuDhLcPUtQbk0oDICA&ved=0CC8QvwUoAA&biw=1920&bih=908&dpr=1

1. ve 3.sırada çevrilmiş tüm tsubasa mangalarının linki var. Çok aramış bir insanın bunu gözden kaçırması mümkün değil. İnterneti yeni kullanmaya felan başladığını düşünüyorum...

Daha da açık olursam direk manga okuma sayfasının linkini vereyim.
http://www.turkcraft.com/Captain_Tsubasa/0

Adsız dedi ki...

öncelikle sağol.interneti yıllardır kullanıyorum.ama bazı özel sorunlardan dolayı hayatta çoğu şeyden geriyim.anadolu lisesi mezunuyum.istanbul üniversitesinde okuyorum.ama çok şeyden geriyim.2.si j serisi ile ilgili öneride bulundum ya oyuncu yüzlerini değiştirmezsiniz.hikayeyi j serisine göre yaparsınız.nasıl fikir?

Reviewer dedi ki...

yüzleri değiştiremeden hikayeyi nasıl yapabilirim :S

Adsız dedi ki...

şöyle ilk 37 bölüm ilk serinin özeti ondan sonrası tsubasanın brezilya maçlarını gösteriyo ya.sadece forma renklerini değiştirirsiniz.37 bölümden sonra kimlerle maç yapıyosa o takımları koyarsınız.nasıl mantıklımı?tabi kojiro nun yıldırım şutunu yapmak epey zor.çünkü ct2 serisinde o vuruşu yapmıyordu

Reviewer dedi ki...

çin takımının taiwan takımının vs. yakın görünümü oyunda yok ayrıca o adamları hikayede kullanmamda mümkün değil çünkü yoklar.

Adsız dedi ki...

manga okumaya başladım.ama ilk mangayla world youth animeyle aynı gibi hangisi farklı

Reviewer dedi ki...

world youth'un bir kısmı J animesinde yapıldı hepsi aynı değil. manga,anime vs. ile ilgili sorularını bir tsubasa sitesine üye olup ordan sormanı öneririm çünkü burası ct2 hack oyunlarımın sitesi ve benim yorumları açık bırakmaktaki ana amacım yaptığım hacklerle ilgili geribildirim almaktı ama bu gidişle manga,anime soruları cevaplamak birincil amaç olacak gibi görünüyor ki bunu istemiyorum.

Adsız dedi ki...

merak etme bu sondu.sırf sana zaten mangayla ilgili sormamak için manga okumaya başladım.animelerin filmine kadar hepsini izledim zaten.form sayfasına gelince ilgileneceklerini sanmam.çünkü onlardanda benjamin hackini istedim.aylarca boşladım hackle ilgili tek haber yok

Adsız dedi ki...

ayrıca çok haklısın.ben anime ve manga soruları sorunca diğerleride sorar.bana cevap verincede diğerlerine cevap vermezsen olmaz.bu kadar soru sormamında seninle ilgisi yok.o kadar çok özel sorun var ama onlarıda burda anlatmam doğru olmaz

Adsız dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı en kısa zamanda bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

1 yıl önce tanıştık senle uğur bey.bekliyoruz bizi artık üzme hallet şu oyunu çok sıkıldık.

Adsız dedi ki...

bekliyoruz uğur hocam.Senin hackler gibisi olmadı.Üstüne yok ama çok uzun zaman oldu 1 yıl dile kolay.Bizi daha fazla bekletme olanı indirelim.

Adsız dedi ki...

mrb öncelikle size manga soruları sorduğum için özür dilerim.artık o sıkıntı yok.çünkü world youth ve road to 2002 mangalarını okudum ve bitirdim.golden 23 ü turkcraft kapandığı için okuyamam.ama bi tsubasa sitesine üye oldum soruyorum orda.sormak istediğim testler hakkında bi geri bildirimde bulunabilirmiyim?2.sorum 3.oyunun belki gelemiyeceğini yazmışsınız.gelse iyi olur.hackleriniz çok güzel.ayrıca bazı bölümlerin hackleri yapılmayacak zaten.mesela siz tsubasa j serisinin yakın görünümleri olmadığı için yapamam dediniz.world youth da j serisinin devamı olduğu gibi arabistan kaptanı ve natureza nın yakın görünümü yok.oda yapılmayacak o zaman.golden dream diye bi manga var(golden 23 ile karıştırmayın)oda 2 bölüm.1.bölüm maça hazırlık.2.bölümse tsubasa ve misakinin rakip olduğu maç.ama maç bitmeden manga bitiyor.onuda yapmazsınız.onun için 3,4 ve 5. volume üde yapsanız seviniriz

Reviewer dedi ki...

testlerin kotası dolduğu için kapandı,söylemek istediğin bir şey varsa söyleyebilirsin tabiki. diğer dediklerin içinse tek cevabım "kısmet"

Adsız dedi ki...

doğru tabiki kısmet.ama o saydığım 3 bölümün olmayacağı kesin

Adsız dedi ki...

siz oyunun %90 ı tamam yazmışsınızda geçen sene %100 olmuştu ve hatta test aşamasındaydı.şimdi nasıl %90 oluyor.birde size facebookta bişey sormak istiyorumda sorabilirmiyim?biliyorum.bu soruyu burda sormak hiç yerinde değil.ama size ulaşabilceğim başka bi iletişim adresi bulamadım.ondan burda sordum.anime yada manga sorusu değil.sorayım.cevap verirsiniz sonra engellersiniz isterseniz beni.adım can çağlar.arkadaş olmadığımız için diğer klasörüne geçecek mesaj.ama ileti işareti olmaz.ondan burda yazdım zaten.yarın akşama kadar bakıp cevap verirseniz sevinirim

Reviewer dedi ki...

test aşamasında hata oluştuğu için %90'a düştü yoksa zaten geçen sene çıkacaktı oyun. facebookta bana mesaj felan gelmedi,yanlış kişiye göndermiş olmalısınız. sorunuz neyse burdan sorabilirsiniz.

Unknown dedi ki...

oyunun ilerlemesi nasıl gidiyor acaba testler bittimi

Reviewer dedi ki...

malesef pek zaman ayıramıyorum bu sıralar

Unknown dedi ki...

cevabınız için teşekkürler

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.